Komunikat w sprawie wniosków o wypłatę dodatku osłonowego
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bieruniu – Dział Świadczeń i Spraw Alimentacyjnych informuje, iż od dnia 04 stycznia 2022 r. można składać wnioski o wypłatę dodatku osłonowego.
Wnioski można składać:
- tradycyjnie – w formie papierowej, lub
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub uwierzytelnienia z wykorzystaniem profilu zaufanego.
Formularze wniosków wraz z załącznikami można pobrać i złożyć w Punkcie Obsługi Interesantów zlokalizowanym w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bieruniu przy ul. Władysława Jagiełły 1 (segment A – budynek parterowy) w godzinach urzędowania Ośrodka, tj. tj. w poniedziałki w godz. 7.30 – 17.00, w środy i czwartki w godz. 7.30 – 15.30 oraz w piątki w godz. 7.30 – 14.00.
Jednocześnie przypominamy, iż aby otrzymać dodatek osłonowy należy złożyć wniosek do dnia 31 października 2022 r. W przypadku wniosków złożonych do dnia 31 stycznia 2022 r. wypłata dodatków zostanie zrealizowana w 2022 r. w 2 równych ratach, tj. do 31 marca i do 2 grudnia. Natomiast w przypadku wniosków złożonych od dnia 01 lutego 2022 r. do dnia 31 października 2022 r. wyplata dodatku zostanie zrealizowana jednorazowo do dnia 02 grudnia 2022 r.
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny z pracownikami
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bieruniu – Działu Świadczeń i Spraw Alimentacyjnych
pod numerami telefonów: 32 708 04 89 i 32 708 04 90
lub poprzez adres e-mail : sekretariat@mops.bierun.pl